Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

semangat membara!

semangat aku nak meneruskan penyusuan susu bonda pada raheel walopon dah start keje nanti semakin membara bara! apetah lagi skarang nih aku dah memiliki medela free style!!

hahaha... breast pump yang diidam-idamkan! thank u hubby sebab support isteri nak beli walopon hubby dah hadiahkan avent manual pump out and about set. manual pump tu bukan tak best.. avent punyer manual pump tu mmg best and sgt comfortable bila gune. tapi sbb manual and kena buat one by one, sedikit time consuming la... aku memikirkan bila dah keje nanti.. double pump bleh cut expressing time, then free style plak tuh! sambil wat keje pon bleh pump. hehehe.. bleh ke? secara teori patutnya boleh.. practical blom try lagi. hehehe!!

selain medela fs, aku pon dah ada freezer utk mudahkan simpan stok susu. so skrg nih aku tgh giat buat stok. ada lagi 20 hari before aku start keje.. hopefully byk lah production susu ku ini... bekas2 menyimpan susu moms preciuos pon dah ada byk! yeahhh... teruskan usaha chip!

sekarang ni aku memikirkan kaedah terbaik utk aku bekalkan susu pd babysitter raheel dgn cara yg plg convenient kan dia...  adakah nak masuk dlm cooler bag? xyah kaco fridge dia.. atau camne? then nk biar susu dlm bekas mom precious tu ke or nak transfer siap2 dlm botol susu? hwmm.. camne cara terbaek agaknye ek? nk kena diskusi ngan opah (babysitter) raheel nih..

 . .. and hopefully raheel tak de problem lah utk susu dari botol. sblom ni dah penah try and dia minum gak. walopon tak brape pandai isap puting botol tu lama2 susu dlm botol tu abis gak! all the best raheel!

1 comment:

  1. good job!! takpe pam mahal pon..berbaloi kalau dapat beri susu terbaik pada anak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...