Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

tak sampai 5 minit!

1st of march, maknanya tinggal 20 hari jerr lagi waktu bersenang lenang aku. pastu kena start keje dahh.. so harini aku memulakan training Raheel utk dok umah babysitter dia or raheel panggil opah. opah ni depan umah aku jerr.. hehehe.. so lucky to have someone yang bleh jagakan raheel just across the road.

so, around 2pm, lepas aku pump susu utk bekalan raheel aku pon p lerr umah opah raheel or aku panggil dia kak nor.. lepas sket briefing aku pd kak nor, aku pon babai2 raheel and balik arrr rumah.. baru aku nak strt buat keje umah tetiba fon aku bunyik. owhh kak nor rupenyer.. ingatkan nak ape, rupenyer dia panic! raheel nangis sampai keras keras badan. haha.. raheel kalo nanges tak puas hati memang dia gitu. tapi aku lupe nak bagi tau kak nor. sebab dia dah panic and dari rumah aku bleh dengar suara raheel melalak lalak, aku pon come la to rescue.. hahaha.. seb baek cross the road ajer..

raheel punyer cerdik! nampak aku jer nangis terus reda. aku dukung jerr terus senyap! then siap gelak2 lagi tgk opah dia. ewahhh!! mcm bukan dia jer yang terlalak2 tadi! kak nor dah gelak2kan aku. "tu la.. ko cuti lama sgt.. raheel dah kenal org.." hahaha.. tak pe.. seb baek ada masa lagi nak train. esok kak nor suh antar raheel p umah dia belah pagi. hah.. macam tetau ajerr.. esok hubby off, ktorang nak p pasar borong beli lauk pauk. memang elok sgt lah tinggal raheel pepagi kat opah. hopefully esok dia tak meragam cam arini.. aminnn!!

so tulah raheel, 1st day dok umah opah tak sampai 5 minit!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...