Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

mesin jahit oh mesin jahit!

dah lama dah... dah lama sangat rasanya aku mengidam nak ada mesin jahit. aku nak jahit baju sendiri! (chehh.. macam la pandai!) hahaha... tu yok ooo ajerr... tapi yg benar dan sebenar2nya aku nak jahit curtain utk umah aku nih. yeahhh.. curtain! aku yakin dan pasti aku pandai jahit. bukan susah pon... jahit square2 ajer.. letak ropol2 sikit sudahhh... kan??

semangat aku jadik lebih2 lagi membara bila baru2 ni aku p riki2 curtain yg ready made nih kat kedai. mak aihhh harge bagai nak runtuh jantung aku tgk. design simple nak mammp...(yg aku rasa aku pon boley buat - lg skali rasa diri ni teror) hehehe.. tapi harga dah kategori setengah ribu!  cam ni aku pon nak buat bisness curtain!! hehehe...

nak mesin jahit! nak mesin jahit!! aku nak bukak bisness curtain! actually anytime jerr aku buleh beli, dah tgk dah kat singer, harga lagi murah dari se...(ape ek? helai ke? pasang ke? sebuah curtain?) se... 'apentah penjodoh bilangan' curtain. . aku beli mesin pastu aku buleh jahit banyak2 curtain! hahaha...

tapi apekah yg menyebabkan aku dok mengidam tapi tak beli2 lagi mesin jahit itu?? yeahhh... soalan hubby "mummy ada masa ke nak jahit menjahit ni?? dgn keje lagi... dgn anak lagi... " tettttt.... ye tak ye gak! skrg ni pon aku asyik2 rasa bizi ngn activity sedia ada, ni pulak nak jahit curtain bagai... hahahah!! so sampai skrg aku masih terfikir ada masa ke?? berbaloi ke aku beli mesin jahit kalo at the end curtain nyer tak terjahit2 jugak and end up aku beli jugak yg ready made tu...

so, kesimpulannya kau kena kuatkan semangat dan keazaman yang aku akan betul2 guna mesin jahit tu kalo aku dah beli nanti. aku kena janji pada mesin jahit tu yg dia tak akan jadik penghuni tetap stor semata2.... tapi... cukup kuat kah keazaman ku itu? hahaha... tu yg aku tak berani nak jamin. tu jugak lah yang aku tak beli2 mesin jahit tu sampai sekarang ni....

oh mesin jahit... gambar curik kat google yerr...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...