Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 7, 2011

mesin jahit oh mesin jahit... finally...

yeahh hehehehe.. finally zaman mengidam aku nak mesin jahit dah berakhir~ tengok previous cerita pasal mesin jahit nih - mesin jahit oh mesin jahit-

well... mengidam no more! i am now the proud owner of my own brand new but old fashioned SINGER sewing machine!!!

mungkin kerana hubby dah tak larat nak dengar aku merengek2 tiap hari nak mesin jahit, maka dia pon bawak aku p kedai singer and support aku 100% utk memiliki mesin jahit yang aku idam2 kan itu. hehehe... walopon aku masih rasa seram2 sejuk takut duit yg aku laburkan utk beli benda tu tersia2 sbb end up aku tak de masa nak jahit menjahit pun, tapi demi memuaskan nasfu aku nak memiliki mesin jahit yg sgt membuak2 ini, aku pejam mata hulur duit kt kedai singer tuh and BoOoMM! aku dpt sebijik mesin jahit yg berat dekat 20kg nih! hahaha!!




old school design, tapi yg ni lah yg paling tahan lama.. tak rosak punyerrr! hehe..

so, bila dah ada mesin jahit nih impian aku nak jahit curtain sendiri buleh la jadik kenyataan. tapi sebelom tu...

Hubby... jom la p shopping kain curtainnnnn!!!!

hahaha!! suke nyer saye dah ada mesin jahit!!!

5 comments:

  1. dah boleh bayang kan macamana gumbira nya bila dapat apa yang di hajati kan...
    bukan senang tu....
    nanti leh lah saya upah jahit curtain kan....

    ReplyDelete
  2. hahaha.. memanglah gumbira! tapi bab upah jahir curtain tu... erk... buat masa ni saya tau teori jerr... praktikal blom tentu jadik. hahaha.. tapi kalo dah teror nnt insyaallahhhh bulehhhh...

    ReplyDelete
  3. ok next year, aku tempah ngan ko yer chappp ;)

    ReplyDelete
  4. wahhh bestnyee...kazie sampai la ni tak kesampaian lg nak beli mesin jahit huhuhuhuh....chip brapa ratus ni ya?

    ReplyDelete
  5. kak azie, tutup mata beli jerrr. nak tunggu kesempatan memang lah tak sampai2... hihihi. saya beli RM550 kat kedai singer kat putra walk. yeahhh!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...