Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 19, 2011

the power of BIG BAD WOLF BOOK!


caya tak caya? aku ad hubby yang bukan kaki membaca nih pon buleh borong sampai 10 buah buku! hahaha.. memang power la. harge gile2 punyer murah! kitorang siap nyesal sbb tak pegi masa awal2 book fair ni start. padahal hari2 aku lalu dpn maeps tu time nak p keje! pegi masa last day and tinggal 2 jam nak abis. yang Mr. DJ pulak preasure2 org suruh cpt sbb masa dah nak tamat. bongok! preasure orang yang tgh seronok pilih2 buku yg sgt murah ni. rasa cam nak beli semua! hahaha... well... aku kan suke beli buku, tapi baca belom tentu lagi. hehehe..
  

hubby carik harry porter series, tapi ade sebijik jer yg tinggal, yang lain dah abis agaknyer. twilight punyer citer pon tinggal new moon jer.. hahaha.. mmg rasa rugi sbb tak p awal2. aku nak carik buku pasal parenting pon tinggl sisa2 jer.. last2 tak beli pon...


ape pon, penuh kotak aku and hubby isi dgn buku, before bayar kitorang sorting2 and finally 10 buah telah dibeli... ye arr.. beli byk2 pon belom tentu baca kannnn... kita mula sikit2 dulu. hubby kata next time kalo ada lagi bad wolf ni kite pegi awal2. tapi syarat nyer buku yg kitorang beli nih dah abis baca semua. hohoh~

MARILAH BACA BUKU!!!

8 comments:

  1. murah gile weii..

    aku yg jauh dari kota damansara pon sanggup dtg.next year nak pi lagi!

    ReplyDelete
  2. chippp, aku pun beli byk owhhh. baru nak start baca jugak ni. harap2 sempat habiskan semua sblm bbwb ni tahun depan ahaha

    ReplyDelete
  3. of cos ler fara, next year aku pasti akan pegi awal2!! hehehe!

    ReplyDelete
  4. hanibunny mari kita pulun baca sungguh2!! hahaha!

    ReplyDelete
  5. Pn chip.. ain pun beli 4 buku about parenting --twins.. tupun ada tu je.. buku budak2 bnyaklah.. nasb pegi sabtu tu so tgh byk gaklah buku yg ada.. tapi bc nya baru satu buku,, hihihihi

    ReplyDelete
  6. ok ain, nanti kalo saya plak dpt twin bleh arr pinjam buku ain plak yerr.. hihih!

    ReplyDelete
  7. buku Harry Potter tu mmg ada satu siri je. Dia jual buku kelima je. yang lain mmg takde. hehe..

    ReplyDelete
  8. owwhhh... ye ke liz?? patut arr tak jumpe... hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...