Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

Happy Birthday Raheel!!!

20.11.2011 it's Raheel's Birthday!!!!! wahhh... dah setahun anak bonda ni rupenyer... macam tak sangka plak aku dah ade anak umur setahun. rasa kejap ajer setahun dah berlalu... kalau dikenang balik, rasa baru jerr aku check in kat pantai hospital utk bersalin. Lagi2 bila baca balik pengalaman bersalin yang aku buat setahun lepas, rasa macam baru semalam jer aku lalui pengalaman indah tu... hehehe...

chek link nih utk cerita pengalaman aku tuh:

1. journey to the world part 1

2. journey to the world part 2

3. journey to the world part 3

anyway, setahun aku and hubby bersama Raheel, perasaan nya adalah sangat sangat sangat best!! Raheel budak sporting yang comel and sekarang ada gigi besarr!!! hehhe...

 



more update pasal birthday Raheel is coming...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...