Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 20, 2013

Tak jadi Made in Korea, Winter Sonata... made in Malaysia thorbaekkk!!

ini cerita dari hujung tahun 2013... biasalah, dah dekat2 nak hujung tahun tu aku mulalah berkira2 untuk buat perancangan tahun 2014. Raheel pun dah masuk 3 tahun, nanti November 2014 dia dah 4 tahun... orang-orang sekeliling pon dah bunyik2 suruh kami tambah anak.. haihhh... ikut hati malas nak pregnen lagi, tapi takkan lah Raheel sorang jer kan?dan demi memenuhi kehendak mereka2 semua... kami pon plan lah untuk menambah zuriat...

perancangan asal, projek anak akan dijanlankan pada awal tahun 2014 supaya aku bersalin bajet2 hujung tahun dalam bulan November jugak supaya birthday dia dekat2 dengan Raheel. senang nak celebrate... sekali harung jer.. jimat sikit! hahaha... dah plan baek punya! kalo masa Raheel was made in kinabalu, untuk adik Raheel kami plan nak ke korea.. made in korea winter sonata! tapi kita hanya merancang...hehehe...
hujung bulan November 2013, tak semena2 aku rasa heartburn. sehari.. dua hari... ehh silap makan ke? pegi klinik amek ubat, gaviscon. masuk hari ke tiga.. ke empat.. sampai seminggu pon tak hilang2 heart burn aku ni... dah kenapa???? bila dah heartburn selera makan memang ke laut lah... ada satu hari tu abang aku buat kenduri, hidang nasik ayam, selalu memang laju aku makan, tapi kali ni nak telan nasik tu rasa macam nak telan pasir.. ape hal??? ishhh tak kan kot.. period memang belom lagi coz period aku memamg kadang2 lambat. tak kan pregnan... lagipon protection baek punya.... hahaha..

heartburn.. heartburn... makin lama makin teruk... air liur pulak selalu berkumpul banyak sampai tak terbendung... badan pulak tak sedap... hubby pon dok pelik.. takkan pregnen?? entahhh.. kalo ikut logik memang takkan lahhh... tapi masa aku pregnen raheel dulu memang aku heartburn teruk.. ini dah berminggu2 aku heartburn tak hilang2. mungkin kot..

so hubby pon beli kan pregnancy test kit. aku tunggu sampai lepas seminggu dari tarikh aku sepatutnya period. then baru buat test. jeng jeng jengggg... terkejut beruk aku and hubby.. sekali ada dua line da... ishhh macma mana lah boleh ter pregnan sebelum masanya ni???? pelik sungggguh!! ape pun rezeki Allah... kami terima dengan gumbiranya!



there goes project made in korea winter sonata... dah ter made in malaysia yang tak tau bila rupanya.... hahaha...

baby ni memang baby terbaik yang sangat kuat! dalam pada ada protection tu pon dia buleh tembus jugak! memang terbaik, terkuat dan terhebat lah! semoga jadi anak yang hebat juga ye....

p/s: cerita ni macam back to the past... kalo baca jgn konpius pulak! hehe...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...