Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 16, 2010

jgn jadi isteri yg pemalas...

. ...dah dua hari aku jadik isteri yg pemalas... 2 days sit at home doing nothing but being a lazy ass couch potato.. haha.. hubby p kerja, aku membuta.. pastu mengadap lappy sampai ke ptg.. entah hape aku buat ntah.. assignment tak gerak jgk.. haihh… ape nak jadik la… cuba lahh kemas rumah tu ke.. ade gak pekdah....
bila hubby call tanyer "tgh wat ape?" aku kate "tgh wat malas..." then hubby cakap "jgn kate camtu, katelah tgh berehat..." hehehe.. hubby ni sweet ajer dier..

. ..bila hubby balik kita makan (Im not tht jerk la sampai tak hidangkan mknan suami…) kira bila hubby balik tu makanan dah terhidang la.. pas makan kita kuar jalan2… aku ni bkn bleh terperuk kt umah… mula lah sangap!

TAPI… today im gonna do something… dah lenguh dah jadik pemalas ni… mati urat saraf aku! To do list hari ni:

1. clean up the kitchen
2. vacuum the hall
3. iron baju
4.buat assignment… (kalo rajin)
and… erm… tu jer kot?? Haha..


ok lah jugak daripada 2 hari lepas aku langsung tak buat ape2… GEMOK jadiknyer…

. ..ptg ni hubby ajak beriadah… yeah.. dah lama tak mengerah keringat! Since back from kinabalu setitik peluh pon tak kuar lagi… patut pon baju dah terasa ketat2… hoho… DANGER ini!! and hubby pon ajak p survey osim punyer foot massage menandangkan aku nih asyik lenguh kaki jer... buat malas jer pon kaki lenguh! entah hape2... so adakah beriadah ni kt mana?? jusco kah?? haha...

And tadi aku telah mendelete beberapa entry yg aku buat mengikut perasaan… cukuplah marah2 tu chip.. after all life is short, lets colour it with glory and happiness… benda2 tak best ni letak tepi… (baik sungguh mood aku hari ni) muehehe.. tp ini kan tempat aku meluah perasaan?? Suke hati lah nak tulis ape pon… (itu kata bad side of me) tapi hari ni the good side menang lah! Kihh kihh kihh…
dah.. p buat todo list tu cepat!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...