Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

FEBRUARI

hellow mellow blog aku! i miss u too larr.. lately nih malas sgt nak menaip mencurah kan tulisan hati aku ni ke dlm bentuk tulisan yang buleh dibaca. haha.. banyak citer aku nak share, tapi MALAS. kalo dah malas tu tak leh wat ape la kan?? hohoho...

wokeh! skrg ni dah bulan FEBRUARI.. dah middle of Feb pon.. bulan Februari adalah bulan kelahiran aku! 4 feb 1982- lahir seorang insan yang sgt comel (dari lahir sampai skrg). puteri yang menambah kebahagiaan pada puan Selamah (imik aku) ngan encik Arshad (arwah bapak aku). hehehe.. satu2nya puteri kebanggaan dalam family! hehehe.. 29 tahun dah berlalu... 4 Feb 2011, aku masih lagi the only daughter yg membawa kebahagiaan dan kebanggaan dlm keluarga! cewahhh!! perasan kah? takk.. btol lah tu! hahaha..

sepanjang 29 tahun aku hidup ni, pencapaian aku yg paling membanggakan adalah melahirkan seorang khalifah Allah.. Raheel Adli yang usia nya nak masuk 3 bulan dah. hehe.. tulah dia the ultimate achievement as a woman - giving birth! alhamdulillah.. aku kawen at the age of 26, and by 29 aku dah ada anak.. aku bersyukur sangat2!  rezeki aku utk jodoh dan zuriat dipermudahkan... semoga jalan hidup aku ni akan terus dipermudahkan oleh NYA.. aminnn.. and semoga kawan2 aku yg belom bertemu jodoh and belom ada rezeki utk zuriat akan dikurniakan jodoh/ zuriat.. aminn..

besday ke 29 nih aku dpt 'Unforgetable' dari hubby.. hehehe.. last year kite p sambut kat Kinabalu and dpt hirup udara puncak gunung kinabalu! dis year kita wasatiah... maklumlah baru sambut baby, nak jalan2 pon Raheel belom ready. ape pon, hubby memang 'hubby'and he knows how to make me smile! aku ada Hubby.. aku ada Raheel.. and i could not ask for more~

i am the happiest 29th years old woman alive on earth!! hahaha... dah 29 dah aku rupenyer! ahahaha!!

-malas nyer nak upload gambar... kenape aku pemalas?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...