Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

semblan ploh campur tiga ploh!

today is the 90th day!! haha.. 90 hari dah berlalu since aku melahirkan Raheel.. suppose esok (18feb) aku kena start keje.. tapi aku telah mengextend kan 'my everyday is sunday' lagi sebulan! so.. end of march nanti baru start keje lah..! sorry arr boss! syok arr cuti.. bile lagi nak dpt chance cuti lama2 gini kannn.. nak tggu next baby lg dua tahun kot.. so.. 90hari full paid maternity leave + 30hari unpaid leave = 120 hari = 4bulan! hahaha.. syok! syok!!

so, 3bulan aku dah abiskan bersenang lenang kat umah ibu (my mother in law) and umah imik (mak aku).. tiba masa nak balik umah sendiri... pasni no more senang lenang lah.. semua kena wat sendiri.. masak... cuci baju.. jemur baju.. lipat baju.. iron baju.. jaga anak.. kemas rumah.. semua sendiri mau ingat la... all dis while aku dok jaga anak jer.. kul seploh pg baru celik mata.. mandikan Raheel.. then aku mandi, then breakfast.. then jaga Raheel sambil bersenag lenang.. cukup time, mkn! (betuah punyer menantu! hahaha). pasni pepandai aku lah nak carik time nak buat sumer keje tuh sambil jaga Raheel all by myselfff.. hubby keje.. ishhkk2.. kan best kalo suami dpt cuti cam isterii... hihihi..

haha.. ekceli tak lah all by myself sgt.. sbb start bln 3 nih ktorang nk start antar Raheel pada baby sitter.. training b4 aku masuk keje. sebulan training, hopefully bila aku dah strt keje nnt takde lah poblem for Raheel nak seswaikan diri.. ishh ishh.. nnt rindu la kt Raheel.. seb baek baby sitter depan umah ajerr.. hihi.. (how lucky.. kan?)

so, dis sunday we'll move back to seri kembagan... HOME SWEET HOME... cian ayah, ibu, imik.. Raheel dah jauh.. mesti weendue kannn?? nnt slalu2 la dtg jenguk Raheel yerrr...!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...