Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 8, 2012

takde RASA buat sementara..

arghh tidak!! tempat lunch fevret aku ditutup. mane nak lunch nihh??

. ...hari ni seperti biasa dengan hepinya aku melangkah ke tempat lunch aku setiap hari bekerja (dan kadang2 hari tak bekerja pon pegi jugak) iaitu RASA foodcourt Alamanda dengan harapan nak melantak makan tengah hari yang best dengan pelbagai pilihan makanan - best la kalo  nak compare dengan makanan kat cafe kementerian yang ntah hape2 tuh... tetapi, apabila sampai di sana aku dikejutkan dengan sign...

huh?? RASA ditutup sampai bulan MEI 2012 utk upgraded?? alamakkk... 3 bulan tuhhh... kat mana aku nak lunch?? ayoo.. maka terpaksalah aku memcekik sisa2 lauk yg ada kat cafe kementerian tu aje nampaknya... alahai~

and hubby punyer respond bila aku bgtau pasal RASA tutup 3 bulan - "kesiannyer mummy.." ye... memang kesian aku... sampai hatikau RASA... ishkk! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...