Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 7, 2012

Dah ada RASA!!!!


oppss, kalo tak paham sebelum terus baca refer entry sebelum ni ye..


RASA dah bukak!!! Yeayy!! Penantian yang menyeksakan selama lebh kurang 3 bulan berakhir jua… RASA alamanda dah kembali dgn wajah lebih ceria! Horeyyyy!! Lepas ni dah tak yah susah hati time lunch nak makan kat mane. RASA kan adaaa….

Kedai semua maintain tapi byk rebrand nama baru. Ada few jer yang dah tak de and ganti dengan kedai baru spt kedai asam pedas, ada portugise grill, and ada desert yang best! Hahhaha.. tak nak promote lebih2 lah nanti korang sumer p sana penuh pulak sampai tak de tempat aku nak duduk! Hahhaa.. dengki tak??

Suasana RASA yang baru agak best! Rasa mcm lebih byk seat, Cuma macam agak gelap sket. Ke?? Ke perasaan aku jer?? Haha.. tapi yang tak berapa best tu harga pulak sudah naik laaaaaa… mentang2 rupa sudah upgrade, harga pun ikut upgrade! Dulu teh tarik masa memula dulu RM1.80 jer, tak lama before renovate tu naik RM2, skrg ni lepas renovate RM2.20 ko!! Tapi Tak pe lah, yg penting dia dah bukak!

Yeayy yeayy yeayy!!

*sibuk menikmati makanan tadi, lupe nak snap gambar ambiance baru RASA!

1 comment:

  1. eh..aku rase dah komen..hilang pulak previous komen..mantong aku tengok..haha.yeah! RASA dah bukak! boleh la makan mee sizzling faveret aku.hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...