Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 29, 2011

10 bulan satu hari yang berdarah...

masa umur raheel genap sepuluh bulan dan satu hari......

tenettt.. tenettt tenett.. (bunyik tepon aku- lagu paramore) masa tu aku kat opis, owhh opah raheel call, dlm hati aku cakap ni mesti susu tak cukup nih. aku pon jwb panggilan tu... sangkaan ku melesettt...(ewah.. ayat novel!) ...ingatkan bekalan susu tak cukup, rupenyer opah raheel nak report yang RAHEEL JATUH TERSEMBAM! and mulut dia berdarah-darah!

huhh?? berderau darah aku! (kalo cek blood perasure time tuh mesti tahap bahaya!) nak panik pon ada... tapi lepas opah explain and cakap raheel ok, tak de ape yang serius, fuhhh lega~ tapi hati tetap risau..

tak sabar tunggu petang... bila amik raheel and sampai jer rumah terus aku cek mulut raheel. jeng jengg jenggg... tengok lah gambar kat bwh ni... buleh tahan jugak injury dia...



::luka dalam mulut sebab kena gigi::

::kat luar nampak lebam::

::kesian si budak ni..::

tapi raheel ni kuat macam ironman.. rileks jer dia. mcm tak de pape... isap susu ke.. makan ke.. macam langsung tak sakit! hahaha... bagus anak bonda ni, budak jantan la katakan...

::rilek jer dia gelak2, mcm tak sakit pon..::

ok raheel, next time careful yer... jangan jatuh2 lagi.... i love u!!

2 comments:

  1. wahhh..nmpkmcm sakit kalau time menyusu tu..tp Raheel relax jer..mcm tu la hero.. :)

    ReplyDelete
  2. btol.. kalo tgk mmg mcm sakit. budak tu memang hero! hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...