Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 6, 2011

sesudah raya..

yeayyy!! raya dah abis... (rasa hepi plak raya dah abis. ni gara2 rasa penat beraya lah ni). walopon syawal sebulan, tapi bagi aku bila dah start keje tuh maknanya raya dah abis la... hehehe..! hari isnin lagi aku dah start keje. tapi orang kat KPM nih masih rama yang coootiee! haha.. sakan korang beraya yer? owhh paham... dierang yang balik kampung jauh2 tu need time to recover from exhausting journey. jem sana sini kan... aku nih laki bini orang klang jerrr... jarak 'kampung aku' ngan 'kampung hubby' 15-20 menet jerrr! hahhaa... best kan? tak yah berebut nak balik kampung! hihih..

tapi walopon kampung kami sebelah menyebelah aje, tapi kami tetap ikut turn bila beraya... last year beraya kat umah aku dulu, this year beraya umah hubby... barulah fair and square! hidup berumah tangga... mestilah tolerate bertoleratan... hahaha.. kalau pasal merosakkan bahasa aku memang teror! tak aci lah kalo asyik2 beraya umah isteri... asyik asyik beraya umah isteri... kecik hati mak bapak husband awak tu... tak pon asyik asyik beraya umah suami... asyik asyik beraya umah suami.. sama gak, kecikk hati mak bapak isteri awak... hati mak bapak ni, selagi dierang ada mesti mau jaga... dierang ada pun bukan lama... kang bila dah tak de baru menyesal.

apepun, tahun ni aku bersyukur sangat sebab beraya umah hubby sebab aku tak dapat bayangkan macam mana nak beraya kalo kat rumah aku dulu. maklumlah, tahun ni pertama kali beraya tanpa imik... ishkk.. ishk... and raya tahun ni pon aku tak de perasaan best macam raya tahun2 yang lepas sebab dah tak dapat cium tangan imik di pagi raya... alamak! airmata nak meleleh dah! uhh uhh.. k, aku takmoh citer lagi pasal nih..


::Kenangan raya tahun lepas dgn imik. time ni Raheel dalam perut lagi..::

. .. .. yang buat aku rasa semangat sikit raya tahun ni is Raheel!! inikan pertama kali beraya dengan raheel. ahaha.. memanglah syok rasanya bila dah ada anak yang comel sangat itu! budak tu dengan baju melayu, dengan sampin, dengan songkok! haha.. comel betol! tapi entry kali nih aku tak upload lah gambar raheel yang comel tu. lain entry nnt aku upload. hahaha... geram lah dengan Raheel tu! GggRrr!!

2 comments:

  1. manenye gmbr raheel....brbaju melayu bersongkok ;)

    ReplyDelete
  2. haha.. sabaq na.. itu entry lain aku masukkan. gambar dlm camera. malas nak transfer! haha.. aku kan pemalas~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...