Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya!!



Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca and peminat blog aku! hahahah.. perasannyer!! ade ke peminat lain selain hubby aku?? hihih...

di kesempatan yang ada ni aku nak mengucapkan selamat hari raya dan tahniah kepada korang semua kerana berjaya mengharungi bulan Ramadhan... semoga keberkatan Ramadhan terus bersama kalian...

di sini gak aku nak mohon ampun dan maaf la kalo sepanjang aku menulis ni ada yang menyampah, (sape suh baca?) hehehe.. (oi mintak maaf ni serius sket!) ok.. . .. ada yang sakit hati ke, yang terasa tersindir ke.. yang tak suke ke dengan ape yang aku luahkan kat blog ni... atau ape2 sajalah, maaf yerr... these are all my heartwritings... luahan ikhlas dari hati aku...

selain salah dalam tulis menulis ni, aku gak mintak maaf pada semua kawan2 yang aku ada terbuat salah secara live!

aku juge memaafkan semua salah silap korang (jika ada..) hehehe...

di bulan mulia ni sama-samalah kita bermaafan yer....

ok..

SELAMAT HARI RAYA!!!
ENJOY YOUR RAYA DAN
BERHATI-HATI DI JALAN RAYA!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...