Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 17, 2011

the best buka puasa so far..

yeahh... hari ni sudah 16 Ramadahan... setakat ni aku and hubby sangat baik.. tak penah buka kat luar lagi (hari2 pon aku masak or beli kat bazar ramadhan and makan kat umah) sehinggalah hari ini... hari ke 16 berpuasa kami p buke kat tempat best2! hehehe..!!

saje nak share... nak buat decision nak buke kat luar ni pon aku ngan hubby berbelah bagi. ye arr... kalo dulu berdua anytime ajer bleh pegi makan mana2 suke. sekarang bertiga! kang buka puasa ke mana, raheel entah ke mana... that's why ada perasaan malas nak buke kat luar... kat umah tak pe, buleh biar je raheel lepas bebas exploring lantai rumah, kalo kat kedai?? takkan nak biar dia explore lantai kedai plak kan? hahah!!

tapi disebabkan aku dah lama sangat ngidam nak makan kat windmill (tempat kitornag p buke) maka kami tabahkan juga hati... dengan harapan raheel akan sporting sepanjang kami berbuka tuh. Alhamdulillah... Raheel sproting walopon dia tak moh duduk dalam baby chair, aku kena pangku sepanjang berbuka tuh and terpaksa gilir2 makan dengan hubby, tapi raheel tak de nangish2... siap buat bising gelak2 lagi... cayalah raheel...


::raheel yang lorat. tak moh duduk kat baby chair::

::Raheel buat bising, gelak kuat2 main tisu paper tu::

::Raheel pun nak!!::

so buke puasa tadi sangatlah yummy!!!! sirloin steak windmill memang the best! so far aku tak penah jumpe lagi kat tempat lain yang steak dia sedap cam kat windmill!

::mixed grill nyum2..!::

::Sirloin steak yang sungguh yummy!!::

so, pegilah korang makan kat windmill restaurant kat subang jaya tu... sedap woahhhhh!!! hehehe~

1 comment:

  1. Ko dh try steak kt The Ship lum? Ctuhla yg terbooikkkk :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...