Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

Semangat Raya dan Semangat Merdeka!!

yeahhhhh!! today is my last day working!! ahaha.. hepinyer macam esok nak pencen! chaitt! actually hari ni hari terakhir aku keje sebab esok aku dah start cuti raya!! hehehe.. jgn jeles yerr sape yg belom cuti and sape yg tak dapat cuti tuhh...

walopon raya lagi 4 or 5 hari,  tapi disebabkan hari ni dah last aku bekerja so mood aku semestinya mood raya yang berkobar! kobar! kobar!  haha.. tapi bukan tu ajer, semangat merdeka aku pon turut berkobar kobar juge! siap pasang bendera lagi kat kereta! and kat opis!! hehehe...

semalam time rehat mcm biasa, aku and da geng merayau2 kat alamanda. and aku tgk kat carefour ade jual banyak2 lampu lip lap lap lip and hiasan2 gantung2 dengan tema hari raya. ihihi.. mcm best! tetiba terlintas plak rasa nak hias workstation aku! so, aku pon beli la... bukan lampu liplap (rasa melampau plak kalo pasang lampu lip lap kat workstation) tapi aku beli benda yg kilat2 untuk digantung2 bentuk ketupat. hehehe.. besides that, aku pon beli bendera!!!! patriotik ler katakan.

::lampu laplipliplap and hiasan raya kat carefour::

sekembalinya dari merayau2 kat alamanda, aku pon dengan excitednyer menghias2 bilik tempat aku bekerja. huhuhu... hias la sangat kan setakat pasang bendera and gantung ketupat leper tuh! hihihi... ape pon, berseri la jugak bilik kami... (kami = aku ngan opismate aku yg dok dlm bilik ni la, ada 4 org). rasa la jugak aura2 nak raya and nak merdeka tuhhh... hihihih...!



tak caya?? chek dis out! masuk2 pintu jer on your right ade bendera besar! workstation aku kat tengah2 tu yer.. kelihatan juge di situ ahli2 senat sedang serius mengadakan perbincangan mengenai salah satu kertas cadangan penstrukturan semula...


close up sket bendera. hoho opis mate aku kata semangat patriotik akan lebih terserlah kalo bendera tu di iron dulu! hehehe... baju aku pon aku malas nak iron, ini pulak nak iron bendera! hehehe!!

yerr... aku kat tempat aku buat keje... maaf lah, nampak mcm poyo sedikit! hihih... kalo nak tau, tempat aku ni mengamalkan 5S, and workstation aku pon mengamalkan 5S jugak tapi bukan sapu, sisih, susun, seragam, sentiasa amal tu... 5S aku sorok, sepah, selerak, semak, sentiasa stress! hahaha!! 


ok, kita close up sikit hiasan semangat raya ketupat leper aku tu yer... yeahhh... inilah dia!! hehehe... memang yok yo ooO!~ hehe..

ok lah... selamat cuti raya! sesungguhnya aku tak de mood lain hari ni selain nak cuti raya!! hehehe~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...