Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

mengimbau memori DPA... nostalgia pulak!

pagi2 ni sampai opis sebelum start engine buat keje aku jengah ke blog kejap. then mata aku tertarik pada "The Official Website of Sidang A DPA 1/2009" yang ada dlm list blog yang aku follow. aku pon klik la link tu... sesaje nak tengok2... aku tau blog tu memang tak de update sejak 2009, tapi aku nak tengok jgk! mengimbau memori... hehehe...

sape tak tau DPA tu ape, cek sini...

ahhh.... baca entry2 lama tu.. sambil tengok2 gambar yang ada... tetiba aku rasa rindu kat DPA! arghh tidak!! mcm mane DPA yang menyeksakan tu pon aku buleh rindu?? ini silap ni... actually aku rindu pada member2 DPA especially geng2 sidang A(mat Hebat)! arghhh.. rindunyer... ingat balik masa kita jatuh bangun bersama... kena maki hamun bersama... sakit badan, sakit hati bersama...

teringat masa modul tentera... kena side roll sampai muntah2... kena crawling sampai habis energy.. and yang paling best masa battle inoculation! kena crawl sambil kena bom and tembak atas kepala!
::masa battle inoculation::

::praktis tembak2.. eksen jer tu..::

lepas tu teringat plak modul bomba. masuk sewer sampai sesak2 nafas, padam api yang marak depan muka, jalan pikul host sampai 2km... ahaha... nostalgianyerr.. 

::simulation padam api tumpahan minyak- sgt panass!::

::sewer- ini bukan aku::

paling tak boleh lupa modul yang paling enjoy sekali- OBS! wahh... rindunyer pada deruan ombak kat pantai  tempat camping yg banyak monyet tuh.. terbayang2 masa sama mengerah tenaga mengayuh whaler! and teringat2 rasa pening lalat sebab kena hayun dek ombak yang mengganas masa berkayak! oh.. how i wish i could do it all over again (no, not DPA, tapi modul OBS jer..) jom pegi kayak kat pulau pangkor!!!!


::whaler yang best!-aku blakang skali tuh hehe::

hwmm.. cukup2 lah mengimbau memori tu chip... kang panjang pulak cerita kalau masuk cerita pasal modul polis, modul BTN and modul2 lain yang kat dalam INTAN. hahaha... ape2 pon DPA tetap dalam ingatan... wahai geng2 DPA ku... tak moh buat reunion kah?? jom la kita reunion kat OBS!! hehehe...

::ini masa modul polis- tak tau nape jadik gini::


hehehe.... best!!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...