Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

meja makan untuk dijual

Wahai manusia sekalian alam... mari dekat mari rapat! nih, chek ada barang baik mau juai! ewahhh.. intro aku! hehehe...

actually aku ni berhajat nak jual meja makan baek punya macam dalam gambar nih. kot2 la antara korang ni ada yang baru pindah rumah ke... atau ada yang rasa nak tukar meja makan baru ke.. meh la beli meja makan aku iniii....


harga baek punya. baru pakai dalam 3 tahun and condition memang macam baru kuar dari kilang. hehhe.. aku dok berdua jer ngn hubby, meja ni memang skali skala jerr pakai.

harga RM300 sahaja... tapi transport sendiri provide yerr... aku belom beli lori lagi, nak angkut guna savvy tak muat! hehehe... anyway, location aku kat seri kembangan, selangor. dekat2 dengan area pasar borong selangor and equine park.

sape berminat? buleh call aku direct (sape ade phone number aku la) atau emel aku chipmtech@yahoo.com

kalo tak minat tu kabow2 kan lah kat member2 yang kot2 berminat yer...

haaaa.. mai mai mai... meja untuk dijuaiii... satu unit saja! sape cepat dia dapat! heheh..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...