Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

air asia BIG SALE

http://www.airasia.com/my/en/promotion/rr0920206.page
promosion BIG SALE start hari ni pukul doblas tadi. book from 23 may- 29may utk travel period Feb 2012- Jun 2010. giler jam nak book tiket kat air asia!!! memanjang aku dok dlm waiting room. hohoho... nampaknyer mereka berpusu-pusu nak book tiket murah air asia, termasuk aku. aku nak survey jer pon.. bukan nak book. ahaha.. manelah tau kot2 ade rezeki nak travel tahun depannn... (tapi tiket kena beli tahun ni) GLUPP! hahaha... memang tak lah jawabnyer...

Tak pe lah.. aku window shopping ajer... kalo ada yang best2 buleh aku promote kan kat adik beradik/ sedara mara aku... hehehe and biar aku jadik org yang sebok2 buat tambah sesak trafic kat airasia.com tuh. hehehe...

all my life i've been good but now, ahhhh i'm thinking what the hell... (avril lavigne ajar aku...)

2 comments:

  1. chip, boleh tak ko keluar, jangan access web airasia, ko la ni aku tak dpt2 dari tadi asyik keluar bee jer...ko taknak book kan, ko takyah la masuk ahahahhaa...


    siot ar, dr opis bawak ke rumah asyik xdpt jer, tahu tahu ni ke tokyo dah sold out...hehe bukan nk g tokyo pun kan...

    ReplyDelete
  2. arrrghhhh frust nyer aku!!! baru ingt nak p tokyo tiket RM25.10 dah sold out pulakkkk!!! air asia ni.. setakat seat 2 3 kerat jerr baek tak yah! hahaha...

    hani bunny... aku akan tetap dok dlm web airasia tuh! aku nak dengki kat korang yg nak book tuh!! aku nak dengki........ hahahaha!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...