Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

babai colours of 2010...

2010... tahun yang membawa sejuta kenangan indah... terasa kejap ajer setahun lagi dah berlalu. bulan2 terakhir 2010 aku habiskan bersama my little one yg sgt comel dan menggeramkan! lagi lahhh sekejap terasa masa berlalu. tau2 esok dah masuk 2011.

Raheel Adli yg hensem!

looking back at my hope and wishes masa early this year, yang aku ade tulish dalam enrty hello 2010 alhamdulillah, benda2 yang aku target dalam tahun 2010 dapat dicapai. kejayaan paling besar semestinya menghasilkan zuriat!! hehe.. target nak make babies (twins) tapi tak de rezeki-tak pe, mane tau rezeki akan dtg.. hehe.. anyway, syukur.. rezeki aku ngn hubby, tak lama lepas turun gunung kinabalu aku pon pregnen.. on 20th november aku selamat lahirkan Raheel Adli- kira our ultimate happines lah ni..


2010 gak proses utk aku disahkan dalam perkhidmatan selesai. alhamdulillah.... sah dah aku jadik org gomen dlm skim yg di'jeles'i ramai ni (hehe jgn mare!). rezeki anak org kate.. so boleh lah go to the next process utk beli rumah, insyaallahhh... hubby and aku tgh buat consideration, culculation and memilih option2 yang ada nih.. kalo ada rezeki buleh lah beli dlm 2011 ni... doa2kan lah yeaa.. amin! 

cuma... cuma yang tak tercapai2 cita2 aku nak buat house warming kt umah sewa aku. hahaha.. maka dayat and zahara (best pren aku kt opis) akan keep on babling lah pasal house warming aku yang tak jadik2 tu. hahaha.. ape nak buat, awal thn 2010 tu aku dah pregnen, pastu morning sick, pastu alah bau2 makanan, dah ler alergic aku tu sampai aku bersalin...camane aku nak buat house warming?? maafkan lah hamba.. hahaha.. dis year aku tak moh target house warming.. kang aku bg alasan anak aku kacou pulak! hehehe!



puncak kinabalu yg dirindui
 hahah.. ape pon 2010 aku mmg sangat best! pencapian paling membanggakan selain aku lahirkan anak adalah kejayaan menawan puncak gunung kinabalu bersama hubby and mala! owwhhh rindunyer nak panjat gunung! adakah 2011 ni aku berpeluang utk menakluk mana2 puncak gunung?? gunung datok fevret aku tu pon jadik lahhhhhh... Mala! jom!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...