Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

diapers pureen hampeh!

tajuk pon dah tau kan?? entry kali nih nak mengutuk diapers jenama pureen. jangan jangan jangan beli diapers jenama pureen. benda tuh sangat lah hampeh! asyik2 leaking. diaper baru pakai 1, 2 jam, dah leaking. padahal surface dlm diaper tu belom basah pon. maknanya diaper tu tak serap rata... kalo dah basah kat satu point tu, dia terus jerr leak kat situ. grrrr!! ntah hape2.. satu malam sampai dua kali aku nukar baju Raheel gara2 pureen tu bocor bagi abis basah baju dia. kesian Raheel... sejuk dia baju basah tgh2 malam. kesian lagi aku sbb terpaksa bazirkan masa tido sbb nak tukar baju dia. waktu malam 10-15 minit tu sgt precious tau! huhhh.. jenuh nak ngabiskan diaper tu. banyak lak tuh! nasib baik dpt free time kt spital aritu.. kalo beli mesti nyesal tak sudah2...

skrg ni aku gune HUGGIES.. memang best! skali gune terus jatuh hati. dah penuh pon tak de leaking.... pastu dia tak pakai tape, tapi lekat guna ape ke nama benda lekat2 tu... yg mcm lekat kasut skolah tu.. ape hah??  benda mcm tu lahh... yeahh.. harga pon orait la jugak... tak mahal macam pampers.. nnt bila dah buleh shooping aku akan survey lagi diapers2 yang best and value for money utk Raheel...


most of all moral of the strory. JANGAN BELI DIAPERS JENAMA PUREEN!!

4 comments:

  1. aku setuju!! aku pun dah canang2kan kat adik2 aku yg ade baby tu supaya x beli brand pureen tu. cian kat baby aku yg basah lencun :'(

    ReplyDelete
  2. sepanjang 2 tahun ni memang banyak brand yg kitorng try..

    Recommended:

    Cap Tesco - paling murah tp takleh pakai terlalu lama dlm 4 jam kena tukar.[pakai kat umah sesuai)

    Cap Huggies(merah) and Pet Pet - affordable and reliable - guna waktu malam and kluar jalan

    ReplyDelete
  3. pet pet yang terbaik.. hihihi pureen tu pernah pakaikan kat baby rayyan...kaler dia turun habess suar rayyan ada tompok cop pampers tu..menci2

    ReplyDelete
  4. izzain, pet pet memang best! quality and harga sgt berpatutan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...